Thursday 10 November 2016

:)

Assalamualaikum~~

Hihi, lama sangat dah tinggalkan blog ni..
時間がないかな~huhu
Tapi aku still menulis je, kadang2 dalam buku, tak sempat nak buka blog nak tulis..
Menulis setiap apa yang aku rasa :)

Dah nak masuk 8 bulan dah aku kat sini, kat mana ? :)
Cukup untuk mengajar aku, terlalu banyak perkara..
Allah, Your plan is always the best :)
Terlalu banyak rasa, rasa yang Dia izinkan aku untuk rasa,
terlalu banyak mereka2 yang Dia hadirkan untuk mengajar aku dari sekecil2 perkara,
dan mungkin, yang paling memberi aku makna, tentang erti cinta seorang hamba kepada Yang Maha Agung, tentang erti perjalanan seorang hamba yang kerdil, munuju pada Dia, tentang apa itu erti kasih dan cinta yang tiada penghujungnya..

Tiada lagi yang lebih aku inginkan melainkan,
ingin menggapai cinta dariNya..

Engkau satu cinta yang selamanya aku cari :)

No comments:

Post a Comment