Thursday 27 March 2014

Peringatan.

Bismillah..

Assalamualaikum :)

....................................................................................................................

"su,tlng saye boleh ?"

"Nape?"

" :) tolong bantu sy utk jadi hamba ALLAH yang tak lalai. Tolong saye jage akhlak sy. Tolong sy untuk terus ade di jalan nie. Tolong ingatkan sy, lau sy jatuh sedalam mane pun, jangan biar sy lupe ALLAH ea ?Gomen, tibe2. "

......................................................................................................................

T.T
Thanks sahabat, sungguh nie benar2 memberi peringatan kat diri sendiri.
Saling mengingati eh sesama kite.
Kalau salah tegur, even kecik mane pun salah tu.
Kalau kite betul2 sayang kat sahabat kite, mesti kite taknak kan dye berada di jalan yang salah ?
Perlu sangat. Aku perlu sangat sahabat yang sentiasa memberi teguran kat aku. Sebab aku tak kuat. Aku mudah lalai. Aku mudah lupe. Sebab memang sifat manusia kan sering terlupa nie ? Allahu..















Alangkah ruginya jika ketika hidup nie tidak dapat merasa kemanisan ukhuwwah.
Mereka. Merekalah yang menguatkan semangatku.
Moge terus kami terus bersahabat di jalan nie ya ALLAH.. amin..

















Moge pertemuan ini kerana ALLAH. Dan andai berpisah suatu hari nanti pun kerana ALLAH.

Antara tujuh golongan yang mendapat naungan ALLAH di akhirat nanti termasuklah mereka yang bertemu dan berpisah kerana ALLAH SWT.

Moge redha ALLAH dapat kite capai, insyaALLAH.

No comments:

Post a Comment